Saturday, August 28, 2010

Casio PROTREK


Akhirnya jam CASIO PROTREK model prg110 menjadi milikku... hehehe lama btul aku menyimpan duit dari bula 3 (MAC) tahun 2010 sedikit demi sedikit aku menyimpan akhirnya jadi juga aku memiliki jam ini. Raya nanti dapat la aku memakai jam ni. Sebenarnya aku memang dah minat sangat dengan jam nie, coz mula asalnya member aku laa yang rekemen kan coz dia pun pkai gak, jam ni mcm2 ada......tapi sesuai laa ngan orang kaki rekreasi nie.. 
  
So nak criter kelebihan jam nie secara ringkas laa.. ia pkai kuasa solar so tak yah laaa nak ganti2 bateri jam, then jam ni ada Altimeter iaitu jam nie bleh mengukur tahap ketinggian ketika kita mendaki, Thermometer mengukur suhu sekeliling. Kemudian yang paling penting ada KOMPAS. So jam ni di ketegorikan TRIPLE SENSOR. So sesuai la kita panggil jam rekreasi.




Jam ni aku jumpa kat MUAR, JOHOR. memang murah giler laa... knaper aku ckp mcm tu, coz aku dah survey banyak tempat jual jam, kat area MELAKA je lah.. kebanyakkan nye rm1k ke atas, haaa.. yang nie aku jumpa harga murah punya korang tengok je kat pic kat atas nie ada harga..malah harga tu leh kurang lagi...so klu korang berminat nak beli jam nie leh laa korang contact aku kat sini......boleh jer aku tolong...tp sebelum tu korang try laa survey harga kat tempat korang dulu...  

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails